.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شجاعی از عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است...
انتقاد شجاعی از عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد

نماينده‌ي مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، كاركرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را موفق ندانست وابراز داشت: توجه به كار فرهنگي دراين وزارتخانه‌ بسيار كمرنگ است.

به گزارش شمال نیوز ، سيد رمضان شجاعي كياسري با انتقاد نسبت به عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به خبرنگار ايسنا گفت: در سال‌ها و دولت‌هاي گذشته‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جزء وزارتخانه‌هاي در بورس و پرسر و صدا و اثرگذار در بخش‌هاي مختلف و توليدات آثار فرهنگي هنري فاخر بود.

وي افزود: اما متاسفانه به نظر مي‌رسد درحال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جزء خنثي‌ترين وزارتخانه‌هاست و كار خود را با روزمرگي اداره مي‌كند و در بخش موسيقي و ساخت و توليد اثر فاخر سينمايي، تئاتر، كتاب‌هاي موثر و كارهاي هنري، حمايت از مطبوعات و خبرگزاري‌ها هنوز جايگاه واقعي خود را نشان نداده است.

شجاعي كياسري عدم توجه اين وزارتخانه به فرهنگ‌ عمومي مردم را نيز مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: وزارت ارشاد متولي فرهنگ‌سازي در بخش فرهنگ عمومي مردم است و به نظر مي‌رسد بايد از اين حالت روزمرگي و درعين حال خمودگي خارج شود. به‌ويژه در استان‌ها همين وضع را شاهديم.

وي با تاكيد بر اين‌كه نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم، افزود: اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است.

وي با بيان اين‌كه منكر زحمات مسوولان اين وزارتخانه نيستم، گفت: ولي مقوله‌ي فرهنگ زيربناي همه‌ي مسائل و موضوعات اقتصادي، سياسي و اجتماعي است كه در دوره دولت نهم، وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامي بسيار كمرنگ و درعين حال در حاشيه‌ روزگار مي‌گذراند در حالي كه بايد بيشتر درعرصه‌ي فرهنگي نقش‌آفرين باشد.

اين عضو كميته‌ي رسانه و هنر مجلس ادامه داد: طبيعتا بايد براي حمايت از هنرمندان، خلق يك اثر موسيقي، بحث نقاشي و پيوند دادن به هنرهاي هفت‌گانه و توليد فيلم‌هاي سينمايي كار و تلاش شود. چند فيلم سينمايي ماندگار در سينماي ما درحال حاضر وجود دارد كه بر روي آنها به عنوان يك مرجع و اثر ماندگار مي توان حساب باز كنيم.

شجاعي كياسري، سريال‌هايي مانند حضرت يوسف (ع)، امام علي (ع)، تنهاترين سردار و مردان آنجلس را جزء فيلم‌هاي مرجع و ماندگار براي هنرمندان آينده دانست.

به گفته‌ي اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس، مديران فرهنگ و ارشاد بايد ابعاد و گستردگي كار را ببينند و براي آن برنامه‌ريزي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحیم کیاسری 23 شهريور 1387
خودتان موقعی که مدیر فرهنگی بوده اید چه تاج گلی بر سر فرهنگ زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 شهريور 1387
2 مسیر فرهنگی ایجاد شده : 1- وزارت فرهنگ و ارشاد و دیگر دستگاههای فرهنگی 2- آنتن های ماهواره پشت بام خانه های تهران ....!!!!! کدام برنده اند ؟!
دست نوشته های یک خبرنگار 23 شهريور 1387
سلام آقای شجاعی از کسی که بیش از 10 سال در عرصه فرهنگی و هنری فعالیت می کرد انتظاری بیش از اینها می رفت آقای شجاعی بهتر است خوب بیاد بیاورند که در دوره مدیریت ایشان چه بلایی بر سر رسانه استانی آورده اند کدام برنامه را ساختند که مخاطب داشته است میزان بدهی های ایشان که برای آقای حمیدی به یادگار مانده است بیش از 500 میلیون تومان است و ایشان خرابه ای بیش را تحویل آقای حمیدی ندادند بهتر است که آقای شجاعی خوب به یاد بیاورند که چگونه درصد نظرسنجی برنامه های استانی که بسیار تاسف برانگیز و ضعیف بود را خلاف واقع و دست کاری می کردند و به تهران گزارش می کردند تا آبروی ایشان با این مدیریت نرود بهتر است که آقای شجاعی شعارهای عوام فریبانه ای را که در موقع انتخابات می زدنند را خوب به خاطر بیاورند کدام را حتی در حد یک تئوری جامه عمل پوشانند راستی از رونامه یا هفته نامه بامداد باید گفت که به مدیرمسئولی ایشان است و هم اکنون دوران افول و رکورد و عدم فعالیت خود را سپری می کند با آن همه بدهی های زیاد مردم بهترین قاضی هستند چرا کسی که توانایی اداره یک هفته نامه یا روزنامه را ندارد چگونه به خود اجازه می دهد از وزیر فرهنگ و ارشاد که او هم مدیری ضعیفتر از اوست انتقاد کند دست نوشته های یک خبرنگار
غلام 25 شهريور 1387
خسته نباشيد
شما آقاي شجاعي بهتر است به فكر جابجايي نير وهاي ستادتان بر مسند قدرت باشيد تا به فكر فرهنگ خودتان در تلويزيون چكار كرديد فقط بلديد
بي سواد ها را پست م مقام بديد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.